martes, 3 de marzo de 2009

"Situa't de 0 a 10"

TE2) L’objecte principal de la Tecnologia Educativa és oferir un bon ventall de tècniques per als docents: 8
CC2) Aprenc tant dels companys com dels materials i consultors: 10
TC1) Els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement : 10
DT2) La tecnologia es basa en la ciència per la qual cosa és neutral en relació a prejudicis, valors i actituds:
10
CC1) Les aules de la UOC són una comunitat d’aprenentatge:
10
DU2) Els debats virtuals suposen perdre força hores amb poc benefici personal: 6
TE1) La Tecnologia Educativa per a psicopedagogs consisteix en assegurar un bon domini de les TIC:
7
DU1) Els debats a la UOC poden millorar moltíssim:
7
TC2) Les TIC són necessàries per transmetre els continguts als alumnes:
6
DT1) El canvi tecnològic determina el canvi social: 8

2 comentarios:

  1. Real nice photo on the top, where is it?

    ResponderEliminar
  2. Hola Montserrat, sóc la Laia Sala de la teva aula 2 de Noves TE. Estic fent les contraargumentacions a les Qüestions de l'avaluació inicial i t'he escollit a tú. Així doncs, que allà vaig!!!
    1) L’objecte principal de la Tecnologia Educativa és oferir un bon ventall de tècniques per als docents, tu opinies amb un 8 i jo amb un 10.Jo crec que un dels objectes principals de la Tecnologia Educativa ha de ser el d'oferir un bon ventall de tècniques per als docents, per tal que aquests ho puguin aplicar a la seva pràctica diària.
    2)Aprenc tant dels companys com dels materials i consultors, en aquesta tu opines amb un 10 i jo amb un 5. Això era a inici de curs, ja que ara la meva puntuació ha canviat i està entre un 8-9, per tant m'aproximo a la teva puntuació.He rectificat per la simple raó que crec que els companys ajuden moltíssim en l'aprenentatge a la UOC, sobretot.
    3)Els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement, en aquesta les dues optem per un 10. Ja des del meu punt de vista, i suposo que també des del teu, els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement, ja que així els alumnes aconsegueixen un aprenentatge significatiu.
    4)La tecnologia es basa en la ciència per la qual cosa és neutral en relació a prejudicis, valors i actituds. En aquetatu opines amb un 10 i jo amb un 0. Aquí tenim discrepància absoluta.
    Pel que jo entenc, la tecnologia es basa en la ciència per la qual cosa no pot ser neutral en relació a prejudicis, valors i actituds. Si una persona no té accés a les noves tecnologies se l'està discriminant en aquest aspecte,per tant s'estan creant uns prejudicis, unes actituds i uns valors al voltant d'aquests, a l'igual que si hi hagués una discriminació racial, social, econòmica, de poder,...
    5)Pel que fa a que les aules de la UOC són una comunitat d’aprenentatge estem al 100% d'acord, les dues puntuem amb un 10.Des del meu punt de vista crec que les aules de la UOC són una font de coneixement constant.
    6)En la pregunta de els debats virtuals suposen perdre força hores amb poc benefici personal, a inici de curs estavem en una puntuació molt similar, tu un 6 i jo un 5. Ara però he canviat d'opinió i ho puntuaria amb un3-4, ja que crec que si que suposen un pèrdua de moltes hores de temps però al mateix temps crec que hi ha un benefici personal molt gran.
    7)La Tecnologia Educativa per a psicopedagogs consisteix en assegurar un bon domini de les TIC, tu ho valores amb un7 i jo amb un 10. La diferència crec que està en que jo crec que un bon psicopedagog ha d'estar assebentat de les noves tecnologies per poder aplicar-les a les seves sessions amb els seus alumnes, ja que així els motivarà més.Estem a l'era de les noves tecnologies i els nostres alumnes han nascut en ella.
    8)Els debats a la UOC poden millorar moltíssim, tu ho puntues amb un 7 i jo a inici de curs ho puntuava amb un 8, però ara he canviat d'opinió i ho valoro amb un 3-4, ja que almenys en aquest cas, el debat ha tingut bones bases i explicacions que ens va donar el consultor i que ens han servit per poder elaborar-lo correctament.
    9)Les TIC són necessàries per transmetre els continguts als alumnes, en aquesta tu puntues amb un 6 i jo amb un 10, ja que crec que les TIC han de ser el motor dels aprenentatges, ja que és la manera de motivar els alumnes. Els nostres alumnes han nascut amb les TIC,a l'era de les noves tecnologies, i no ens podem quedar enrere, sinó que hem de mirar el present i adaptar-nos de cara al futur a tot el que ells demanen per poder aprendre.
    10)El canvi tecnològic determina el canvi social, en aquesta pregunta no anem molt diferenciades quan a la puntuació, tu hi poses un 8 i jo un 10. Tot i que m'agradaria matisar que el canvi social està determinant el canvi tecnològic, però aquest canvi no és unilateral, ja que sinó estaríem pensant com els deterministes tecnològics i hem de pensar com la idea del seamless web (teixit sense costures).
    Bé Montserrat fins molt aviat.
    Laia Sala

    ResponderEliminar